• Najczęściej zadawane pytania / FAQ

Zapytania związane z zamówieniem:

  • Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
  • Czas realizacji jest uzależniony od tego, czy towar mamy dostępny "od ręki", czy też sprowadzamy go od dystrybutora / producenta.
    W przypadku dostępności zamawianego produktu w naszym salonie w Poznaniu, wysyłka z reguły następuje w ten sam dzień roboczy (o ile zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 15:30).
    Jeżeli towar sprowadzany jest pod zamówienie, wówczas standardowy termin realizacji wynosi 3 dni robocze. Komputery firmy NTT są składane pod klienta, dlatego termin realizacji to 5-8 dni roboczych.
    Z naszej strony dokładamy wszelkich starań aby produkty dotarły na czas.
  • Ile mam czasu na zwrot towaru?
  • 14 dni w przypadku konsumenta, licząc od daty otrzymania produktu / odebrania przesyłki z zamówieniem. Prosimy o wysłanie: kserokopii dokumentu zakupu oraz towaru w stanie jak najbardziej kompletnym (by uniknąć niepotrzebnych wyprzedaży i ewentualnych roszczeń sklepu z tytuły użytkowania towaru przez kupującego).
    Zwrot towaru prosimy wysyłać na adres firmowy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Jak wygląda przykładowy proces gwarancyjny?
  • W przypadku wykrytej wady, prosimy o odesłanie towaru na adres siedziby firmy, wraz z kserokopią dokumentu zakupu oraz kartką z adnotacją - opisem usterki. Towar odsyłamy do dystrybutora/producenta i czekamy za decyzją serwisową. Z naszej strony staramy się niezwłocznie uruchomić proces gwarancyjny.
    Z reguły termin realizacji gwarancji trwa około 30 dni.
  • Ile gwarancji ma sprzęt kupowany u państwa?
  • Posiadamy towar z legalnych oficjalnych dystrybucji, dlatego zazwyczaj termin gwarancji to 24 miesiące licząc od daty zakupu. Wyjątek mogą stanowić materiały eksploatacyjne.
  • Chcę złożyć zamówienie, ale potrzebuję fakturę proformę. Jak ją uzyskać?
  • Proszę złożyć zamówienie przez stronę, wypełnić wszystkie pola a w miejscu wyboru sposobu płatności wybrać przelew tradycyjny. Do 10 min powinien przyjść mail, z numerem zamówienia. Prosimy o wysłanie prośby o proformę za pomocą, do którego dostęp będzie widoczny jako link w treści maila.
    Można również podczas składania zamówienia, w polu komentarze/uwagi do zamówienia, poinformować sklep, że potrzebna jest faktura proforma.
    Wystawienie faktury proformy nie jest równoznaczne z rezerwacją ceny lub stanów magazynowych.
  • Chciałbym skorzystać z państwa indywidualnej formy dostawy na terenie Poznania. W jaki sposób ustalane są szczegóły podjazdu? Czy mogę również umówić się na ewentualną odpłatną konfigurację zamówionego produktu?
  • Po złożeniu zamówienia należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Wówczas ustalimy wszystkie szczegóły.
  • Czy można u państwa zamówić towar za pobraniem / z możliwością płatności przy odbiorze / dostawie?
  • Zamówienia realizujemy tylko i wyłącznie za przedpłatą. Wyjątek stanowią placówki budżetowe.
  • Chcę u państwa zamówić kilka produktów. Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
  • Zapytanie o cenę proszę kierować na adres mailowy, po złożeniu zamówienia. Należy wybrać sposób płatności - przelew tradycyjny, oraz wstawić komentarz podczas składania zamówienia np. "prośba o wycenę".

Zapytania związane z serwisem odpłatnym:

  • Jakiego rodzaju urządzenia naprawiacie?
  • Ogólnie urządzenia z grupy elektroniki użytkowej.
    Komputery stacjonarne, laptopy, konsole do gier, smartfony, radia, zasilacze (np. w przypadku zerwanego/naderwanego kabla lub zgniecionej wtyczki).
  • Czy czyścicie komputery, laptopy, smartfony?
  • Tak, zapewniamy kompleksowe czyszczenie sprzętu elektronicznego wraz z ewentualną konserwacją układu chłodzenia oraz wymianą past termoprzewodzących (jeżeli występują).
  • Czy czyścicie urządzenia również po zalaniu?
  • Tak, czyścimy urządzenia po zalaniu różnymi substancjami.
  • Jaki jest czas realizacji?
  • Uzależniony od stopnia skomplikowania naprawy. Diagnostyka z reguły trwa do 72 godzin, następnie naprawa uzależniona jest od wymaganych części.
  • Czy na naprawy udzielana jest gwarancja?
  • Na naprawy udzielana jest miesięczna gwarancja. W niektórych przypadkach termin gwarancji może zostać wydłużony nawet do pół roku licząc od naprawy.
  • W jaki sposób kontaktują się państwo w kwestii ustalenia kosztów naprawy lub informacji odnośnie ich realizacji?
  • Mailowo lub telefonicznie - w zależności od preferencji klienta. Unikamy wysyłania wiadomości tekstowych na numer telefonu (SMS).
  • Gdzie znajdę cennik usług serwisowych?
  • Cennik dostępny tutaj

Zapytania związane z usługą konfiguracji sprzętu z dojazdem do klienta (tylko Poznań i okolice):

  • Ile kosztuje dojazd?
  • Koszt dojazdu w przypadku konfiguracji u klienta na miejscu jest zawarty w cenie usługi. Zlecenia przyjmujemy od dwóch roboczogodzin.
  • Ile kosztuje konfiguracja?
  • Koszt konfiguracji uzależniony jest od rodzaju urządzeń. Więcej informacji dostępnych w naszym cenniku.

Zapytania związane ze szkoleniami:

  • Czy szkolenia odbywają się online?
  • Tak, szkolenie może odbyć się online.
    Należy jednak w tym celu pobrać oprogramowanie AnyDesk oraz wybrać sposób komunikacji (Skype, Discord lub TeamSpeak3).
  • Czy szkolenie może odbyć się u mnie (Poznań i okolice)?
  • Tak, szkolimy również na miejscu u klienta w domu lub w siedzibie firmy.
  • Ile kosztuje szkolenie?
  • Cennik szkoleń